Verkopen

Uw woning aan de beste prijs verkopen? Team AP&P staat voor een professionele, efficiënte aanpak en onberispelijke service op maat.
Waarom voor ons kiezen?
- Gratis waardebepaling ter plaatse door onze officieel erkend schatter
- Vakkundig, eerlijk en oprecht advies op elk vlak en op elk moment
- Beheer van uw verkoopdossier door 1 vastgoedexpert
- Zeer breed netwerk van zoekende klanten en investeerders
- Flexibele bezoeken in 3 talen (6 dagen op 7, ook buiten onze kantooruren)
- Volledige transparantie en open communicatie

Enkele klanten aan het woord
Hoe gaan wij te werk?
Gratis waardebepaling
Onze expert-schatter en zaakvoerder Wim Stroobants komt persoonlijk ter plaatse voor een uitgebreid bezoek aan uw pand. Tijdens deze kennismaking maakt hij een realistische inschatting van de verkoopwaarde. Hij adviseert u niet enkel over de correcte vraagprijs maar vertelt u ook wat u mag verwachten qua verkooptermijn. Daarnaast biedt hij vrijblijvend advies over kleine opknapwerken die uw verkoop positief kunnen beïnvloeden.
Uw pand volledig in kaart
Uw persoonlijk dossierbeheerder zorgt voor een correct en volledig verkoopdossier. De nodige attesten (bijv. EPC, OVAM,…) worden opgevraagd bij de bevoegde instanties. De troeven van het pand zelf en de directe omgeving worden opgelijst, de nodige opmetingen gedaan. Alvorens een professionele fotograaf langskomt om de woning in beeld te brengen, krijgt een uitgebreide lijst van tips. U kan uiteraard ook opteren voor een volledige home styling of staging door ons team. Naast de klassieke foto’s kan u trouwens kiezen voor drone-fotografie, 360° virtuele toer of digitale make-over. AP&P haalt alles uit de kast om uw verkoop in pole position te starten.
Uw pand in de kijker: online en offline
De lancering van uw verkoop gebeurt via verschillende kanalen. Dankzij ons bijna 40 jarig bestaan beschikt AP&P over een zeer breed netwerk van zoekende klanten en investeerders. Naast de klassieke, klassevolle te-koopborden, folders, brochures en flyers zetten we ook enorm in op onlinekanalen: eigen website en sociale mediakanalen (Facebook, Instagram en LinkedIn) alsook de welbekende portaalsites zoals Immoweb, Zimmo,…. Dankzij ons uitgebreid en gepersonaliseerd marketingplan zorgen we voor gerichte en accurate publiciteit naar de juiste potentiële kopers.
Bezoeken aan uw pand
Helemaal in overleg organiseert uw contactpersoon de nodige bezoekmomenten voor kandidaat-kopers. Dat kan overdag, ’s avonds of in het weekend. Ons drietalig team is bijzonder beschikbaar en flexibel. Voorafgaand deze bezoekmomenten krijgt u de nodige tips om uw woning op de best mogelijke manier klaar te maken. Kandidaat-kopers worden op voorhand gescreend en met kennis van zaken begeleid doorheen uw pand. Uw dossierbeheerder houdt nauw contact en brengt u dadelijk op de hoogte van ontwikkelingen. U kan bovendien alles in volledige transparantie volgen via uw login Mijn AP&P.
Een bod op uw pand
Komt er een bod op uw woning, dan neemt uw dossierbeheerder dadelijk contact op. Hij/zij zal u professioneel begeleiden en adviseren tijdens onderhandelingen. Zo heeft u alle opties in kaart en kan u de beste keuze maken.
Uw pand verkocht
Eens u een bod van een kandidaat-koper heeft aanvaard, zorgen wij dat een overeenkomst wordt opgesteld die juridisch en administratief volledig correct is. Alvorens over te gaan tot de ondertekening, overlopen we samen met beide partijen alle details. Dat kan ofwel live op locatie, bij u thuis of op kantoor, in ons hoofdkantoor te Kortenberg of via videoconferentie.
Uw pand na verkoop
Ook na de compromis zorgen wij voor de verdere administratieve verwerking van uw verkoopdossier. Ons team blijft u dus bijstaan.
